網頁

2014年3月21日 星期五

2014花卉展



            時間真是有如女人胸脯,是可以擠出來的,原本盤算沒有時間去看今年的花展,擠一下,又真是可以擠到,最後剎科的前一天去了。一向不太喜歡人工堆砌,所以現場很多用花堆砌的大型公仔沒有影,這是大會用了不知多少盤今年的主題花 - 家樂花,砌成的圓拱門,也祇是用近鏡影下


但是優雅的插花藝術又另論




忘記了這花叫甚麼,記得在北海道的花田有很多



這也是忘記了



呢個太陽花,人人都知


其他花無咩特別,見有龍友坐在鬱金香前,賴C唔走,划艇又走埋去,攝下攝下,不是想扮龍友,而是真的偏愛


桃紅色穿上身,並不是人人受得



但穿在鬱金香身上卻又自然不過


奪目耀眼


紫色鬱金香,顏色真是特別


可惜沒見到黑色的


黄色像鄰家女孩



 


金黄色豈不是少婦?




還是白色夠純潔





我愛花花世界


你又喜歡咩色呢?





:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

20 則留言:

  1. 啲鬱金香真係好靚,真係俾妳頭嗰兩句笑死

    回覆刪除
  2. 呢篇啲文筆唔多似平時嘅你, hmm 應該似隻咸汁標寫嘅……國內文雅啲用擠, 我地陀地用必, 哈哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲花同相都好靚, 詩情晝意ing, 我偏好粉粉淡淡淡嘅顏色, 感覺平靜安逸與世無爭

      刪除
    2. 我就系執國內同事口水尾講架,系wor, 必先岩(^_^;)
      其實果日天色陰暗,我都唔明典解影出黎咁嬌色,我見有貓友早一個星期去影,都是粉粉淡淡的色水,我想應該不關天氣事,純水系我技術問題,請問阿妹師傅,典樣先可以影淡色D呢?

      刪除
  3. 鬱金香有著各種型態及顏色,很貪心每款都很愛呢。

    回覆刪除
  4. 色彩斑斕,突然有白色的鬱金香,好舒服,好清新 ^ v ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得所有白色的花,都比同品種的有顏色的靚,無色勝有色

      刪除
  5. 唔怪之我胸細,真係擠極都冇時間去,加上姐姐放假,出街出耐D都唔得。
    第一種日本好常見既花係秋櫻,都係我好鍾意既,尤其佢花瓣好透光,好靚,另一種豹紋(我覺得^^)我舊年都有影,名我都唔知。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都系啤梨身形,擠極都無XDD
      原來叫秋櫻,在北海道見過很大遍的花田,印象很深。

      刪除
  6. 我都好鍾意鬱金香咖 <3,乜嘢色都咁靚﹗^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 班門弄斧,亂影一通,好在花本身夠靚

      刪除
  7. 剎科前一日 d 花都仲係好靚喎
    鬱金香好靚, 有 d 仲含苞待放ing

    回覆刪除
    回覆
    1. 重記得果日天氣麻麻,剎科果日仲好天D,不超多人::kk3014

      刪除