網頁

2014年3月15日 星期六

燕皮餃


       

 三樓表妹帶來家鄉燕皮,這天要去探牛家,正好包來做伴手   ^~^

        究竟燕皮是甚麼,網上打燕皮兩字,解釋得清清楚楚,連食譜甚麼的五花八門,用最簡單比喻:魚皮餃用魚肉做的皮,燕皮餃是用豬肉做的皮,但一定不是燕子肉做的啊,請大家放心。XDD

      燕皮的牌子很頗多,連淘寶都有得賣,三樓表妹送的,應該是舅母家鄉(福州)精選


包裝上有齊食譜,好似煎、炒、煮、炸,乜都得


打開來,像粉紙一樣,好脆好易散


         餡料按個人喜好,各處鄉村各處例,Bill婆婆話鄉下的燕皮沒有蝦,祇有豬肉,卻有放廣東人的扁魚乾(雲吞麵那種),個人覺得有蝦鮮甜D,所以次次都會放,其次還有豬肉 & 蔥,記得有次在舅母家,一朝醒來,一碗香噴噴的燕皮就放在床頭,好記得裡面有馬碲的,為此記憶常和Bill婆婆爭辯 :P


         包裝上食譜說包成金魚狀,一直都摸不著頭腦,就當雲吞皮咁包(即拿埋一舊,唔散就得),所以剪成小方塊,後來網上發現原來用長方形來包,就可以多D皮,煮熟散開來就成魚尾狀


包前將燕皮噴水使變軟,但我喜歡用掃沾水掃


那天因時間關係,匆匆包了一半,因為趕住去見佳貓



跟住用大滾水 sap 熟 



過冷河


Bill婆婆話這樣可以放冰格擺十多天


食時可用上湯煮滾,按喜好加蔥花或芹菜都得








:) :( ;) :D ;;-) :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) :-S #:-S 7:) :(( :)) :| /:) =)) O:-) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t 8-7 I-) 8-| :-a :-$ [-( :O) 8-} 2:-P (:| =P~ :-? #-o =D7 :-SS @-) L-) :^o :-w 7:P 2):) X_X :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

29 則留言:

  1. 回覆
    1. 魚皮餃用魚肉做的皮,燕皮餃用.....差 d 俾你嚇親 >m<
      介紹得好詳盡.......如果係我, 會喜歡落馬蹄, 添多份爽甜味 ^^.......標媽好叻, 識整咁多嘢.......希望好快有機會入嚟探(唔講得) + 茶聚啦

      刪除
    2. 我都希望唔講得件事能夠成功\(^o^)/

      刪除
    3. 我猜到係乜事啦 (≧∇≦)

      刪除
    4. 掂喇,我買咗殺手喇你...........XD

      刪除
    5. O,no,千其唔好咁做,祇要積多d福就得架啦 ^~^

      刪除
  2. 曄。。塊皮好薄,精瑩通透..
    有蝦應用好味d...

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次用的蝦叫赤米蝦,殼是粉紅色,肉質爽脆鮮甜,Bill 婆婆常用來包雲吞。

      刪除
  3. 燕皮比雲吞皮薄,我係唐人街都成日去福州餃子店食,得少少肉,好細粒,一碗都有廿幾粒

    回覆刪除
  4. 包得好靚好吸引食慾呀!`

    回覆刪除
  5. 細個時阿嫲整過俾我吃, 幾十年冇再吃過, 我記得佢有落馬蹄

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來大家系鄉里,馬碲,我確實記得有的。

      刪除
  6. 回覆
    1. 香港又真系未見過,唔知北角春秧街會會有。

      刪除
  7. 好耐之前喺荃灣食過, 味道嘛........唔記得 lu XP
    我好想試你整呢個呀

    回覆刪除
  8. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  9. 個質地似唔似魚皮餃呀?

    回覆刪除
  10. 我遲哂天, 有無留兩粒俾我食呀 T.T 睇落又靚又好味, 標媽你認真犀飛利呀 ^^

    回覆刪除